Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dijous, 29 de novembre del 2007

L'alcalde d'Altafulla també fa cua


Francesc Farré, l'actual alcalde d'Altafulla i també periodista, es va passar ahir bona part del matí a Reus, fent cua per aconseguir una de les entrades per veure el concert de Bruce Springsteen, el proper 19 de juliol al Camp Nou. Farré es va mostrar pacient en tot moment mentre durava la cua i amb 'El País' sota el braç va esperar el seu torn. Esperem que hagi aconseguit alguna de les preuades entrades pel concert.

3 comentaris:

JM AGELL ha dit...

Ha fet cua com a ciutadà i no com alcalde. Es demostra així que és una persona, i no que per ser alcalde tindrà cap privilegi, com molts alcaldes aprofiten per passar-nos per davant. I sinó us en faig esment d'una carta que vaig llegir al diari de TGN. Un ciutadà es queixava del Sr.Benach, ja que davant el caós circulatori patit pels esborancs, es va saltar la cua i va posar la sirena i va anar pel carril bus, aixó si que és tenir morro.
Així doncs encara podem dir que tenim alcaldes que demostren humilitat. Gràcies!!

Faro ha dit...

Dispenseu, ho diré d'una forma clara perquè m'entengueu. Des que s'ha eliminat els anònims em resulta avorrit entrar en aquest blog. Bé, digue'm millor poc atractiu. A la llarga seria fàcil que deixés de visitar-lo regularment.

Crec que com jo hi ha d'haver algun més.

Unknown ha dit...

Què aquest fet sigui notícia deixa entreveure que el fet de què un alcalde faci cua -com el comú dels mortals- no és un fet normal.

M'equivoco?