Vols fer una aportació que no té res a veure amb cap post?

dijous, 10 de gener de 2008

La crisi del Nàstic és culpa del Consell d'Administració


En la darrera enquesta penjada us preguntàvem sobre la crisi de resultats del Nàstic. Qui és el culpable? Un 47% de les respostes veu una responsabilitat compartida: entrenador, jugadors i Consell d'administració. Un 32% penja la culpa al Consell d'Administració, mentre un 13% es decanta pel destituït Javi López i només un 8% apunta a la plantilla. Conclusió: la culpa és del Consell d'Administració, que acumula un 79%.


La nova enquesta us pregunta sobre un dels grans temes del nostre territori: Existeix encara la rivalitat Tarragona-Reus?

14 comentaris:

Tondo Rotondo ha dit...

Tarragna està sent infestada de mesetaris números 20... són els anys que li manquen al Nàstic per tornar a primera?

frik ha dit...

per què tothoma parla de 'crisi'?

...

crisi del Nàstic, crisi econòmica, crisi de la família...

...

al final ens ho creurem i tot

Albertus Magnus ha dit...

Ja sé que el tema a debatre és la suposada crisi del Nàstic, pero... ara tenim un altre numeret muntat amb el nou logotip de l’ajuntament. I l’equip del Saló dels Penjats, encara no n’heu dit ni piu. Crec que si l’anterior logo va portar polèmica, aquest es mereix (com a mínim) una mica d'atenció. “Nogensmenys”.

Tondo Rotondo ha dit...

Totalment d'acord amb l'amic Albertus!

Apreteu el ritma i desvetlleu-nos que hi ha darrere d'aquest anagrama tant i tant lleig.

Per que ERC ha votat un anagrama amb 5 barres?

Per què és tant lleig?

nen ha dit...

algú sap una mica del senyor cinto romeu? es va pagar als quals deu diners? i una mica més sobre el grup 100x100? si saps una mica sius plaus ho posi en el salò dels penjats. merci

nen ha dit...

http://www.ebredigital.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1882

Tortosa
Dídac Barberà guanya el juí de Tortosa Televisió
Redacció - Dijous, 12 gener a les 17:37:01

El contracte de compravenda pel qual el grup editorial 100x100 hauria adquirit els drets de Tortosa Televisió-Canal 31 al seu fundador, Dídac Barberà Porca, subscrit per les dos parts el 18 d’octubre del 2001, no ha sigut declarat vàlid per la justícia. Tampoc s’ha condemnat Barberà a abstindre’s d’utilitzar aquest canal d’emissió, ni a entregar els béns i equips al grup editorial 100x100, com aquest li havia plantejat amb una demanda. En altres paraules, que el fundador de la televisió local de Tortosa ha guanyat el plet que l’enfrontava amb aquesta empresa en una operació que, segons denuncia ara Barberà, es va portar a terme gràcies a la intervenció de Vicent Lluesma, actualment regidor independent al consitori tortosí.

La demanda va ser interposada pel grup 100x100 contra Barberà per aconseguir el que ara s’ha desestimat definitivament, i que obliga els demandants a pagar els costos judicials.
La sentència va ser dictada pel jutjat d’instrucció n. 1 de Tortosa el 9 de febrer, i era ratificada per l’Audiència provincial el 3 d’octubre. “I a més a més no s’ha acceptat que arribe al Suprem com pretenien”, afegeix Barberà, que ara ha volgut explicar el cas públicament.
Fruit d’aquesta conclusió judicial, Barberà ha enviat un requeriment al grup editorial que encapçala i representa l’empresari Jacinto Romeu Masip, en la qual li demana la “dissolució i liquidació davant notari de la societat Tortosa Televisió SL”.
Aquest document, amb data de 14 de desembre, diu també que ja “des d’aquest moment”, pot passar a demanar “danys i perjudicis”, com ha assegurat que farà quan siga el moment.

Diverses afectacions
Que el conflictiu contracte de compravenda no s’haja declarat validat pot tindre altres afectacions al marge dels perjudicis més directes cap a Barberà. I és que prop de cinc anys després, gaudir de la representació legal de Tortosa Televisió SL, ara qüestionada, ha servit per beneficiar-se de molts altres actes administratius i econòmics. Per exemple, que el grup 100x100, quan es va convertir en el principal accionista d’aquesta TV, va obtindre una certificació de la Generalitat l’any 2003 pel qual podia beneficiar-se dels drets d’emissió d’aquesta televisió local analògica, la segona més antiga de les TE, el Canal 21 de Roquetes, que també era propietat del mateix grup.

L’última afectació és, però, més recent. El grup 100x100, que presumiblement ha participat en el concurs públic pel qual s’han d’assignar els nous canals de televisió digital terrestre local, ha fet servir l’empresa Tortosa Televisió SL per demanar una llicència de TDT sota la denominació de Canal Terres de l’Ebre, tal com figura en múltiples instàncies de suport que s’han enviat a entitats i empreses de les TE, en molts casos des d’una coneguda immobiliària.

Cal tindre en compte que en el concurs de les TDT disposar d’una televisió analògica amb anys d’antiguitat suma força punts.
Una dada que tampoc se li ha escapat a Dídac Barberà, que també s’ha presentat al concurs de TDT per mitjà de l’empresa Transiberus, i acreditant que és ell qui representa Tortosa Televisió-Canal 31, explicava.

Cal recordar també que pel canal 31 en disputa Dídac Barberà ha continuat emetent pràcticament sempre. Actualment, i amb un àmbit de cobertura molt reduït (que va poc més enllà del municipi de Tortosa), s’hi poden veure íntegrament els plens de l’Ajuntament i fires i actes públics destacats.
Una situació que s’ha vist interferida en moments puntuals quan, segons té acreditat amb informes tècnics Barberà, “s’han produït intents del grup 100x100 de difondre també la programació de l’antic Canal 21 de Roquetes (ara reconvertit en Canal Català Ebre, mitjançant una nova associació entre televisions)”.

‘L’informe Mascarell’
Entre l’abundant documentació que ha volgut aportar ara Barberà per explicar públicament la situació, destaca una mena de “memòria sobre el conflicte” feta pel col·laborador Enric Mascarell, on relaciona que “posar la confiança en un amic polític va resultar catastròfic”, amb referència a Vicent Lluesma, com precisa Barberà.
En la memòria es relata com ha evolucionat el conflicte i, en una mena de crònica en clau personal (Mascarell era amic de Lluesma i tots dos gestionaven l’entitat Orde de la Cucafera), parla de “fosques maniobres” i “hòmens de palla”.
A més, citant les notes de premsa que publicitaven que Canal 21 havia comprat Tortosa Televisió, les identifica amb “maquiavèl·lics projectes d’apropiar-se de la televisió local tortosina amb males arts”, i diu que “estaven escrites per individus i subjectes sense cap mena d’escrúpol i de baixa condició moral”, i amb mesures vergonyants “impròpies d’hòmens de bé”.

Conflicte d’origen econòmic
Cal tindre en compte que tot aquest conflicte va produir-se a partir que Barberà accedís a pactar unes condicions econòmiques amb el representant del grup editorial 100x100, Jacinto Romeu, sense les suficients garanties que el compliria, tal com es va demostrar.
De fet, Barberà va acceptar l’acord que consolidava una posició dominant dels compradors en una empresa participada per tots dos a canvi de 60.000 €, però només va arribar a cobrar els 12.000 primers, com assenyalen els jutges en la resolució judicial.
El contracte de compravenda tenia moltes més clàusules que tampoc van complir-se, i finalment Barberà va decidir denunciar-lo i fer-se enrere, però el grup editorial no només no li va fer cas, sinó que va passar a l’atac demandant-lo per intentar ocupar el seu canal (com mai va arribar a aconseguir del tot), possiblement amb la intenció de guanyar un temps que ara s’hauria acabat, almenys en aquest punt.

amb tantes baixes i perdudes algú podra em dir una mica? sera mes un cas destes sense solucíon

nen ha dit...

algú sap una mica del senyor cinto romeu? es va pagar als quals deu diners? i una mica més sobre el grup 100x100? si saps una mica sius plaus ho posi en el salò dels penjats. merci

Tondo Rotondo ha dit...

No afluixeu, salonaires!

Josep Maria Yago ha dit...

dic el mateix que el Tondo, no afluixeu, caram!

pep ha dit...

nen yo se mucho del cinto y del pasado turbio de su mujercita brasileña

pep ha dit...

cinto con va la vida por pedrabes? barcelona.

ReusdeReus ha dit...

És increïble que devent mes d'un milió d'euros per a la hacienda i aun devent tant diners a tanta gent el Sr. Jacinto Romeo pugui anar tranquil·lament pel carrer amb els seus dos Porches (un Carrera i un Cayene) i la seva dona vestida de marcas caras del cap als peus. Qui sap una mica de la seva joveneta dona brasilera? on viuen?,Viatgets i llocs cars per a sopar és lo que no li manca a la vida de la parella mes feliç de Tarragona, o de Barcelona per que no se sap al cent on viuen. El que si se sap és que els dos mantenen una pagina d'Internet que és con un Blog on posen les seves fotos, diuen coses que van fer o ja han fet. I que els carnavales passessin a Brasil en gran estil. I els treballadors segueixen sense rebre. És una vergonya, on aquesta la justícia d'aquest país.

El solitario de Reus ha dit...
Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.
acrocket ha dit...

No passa res, tarragonins, ens veiem l'any que ve a Segona B!